Lindab aniversează 20 de ani de activitate în România
17.06.2014
București, 6 iunie 2014. Acum două decenii, Lindab introducea în vocabularul românilor termenul de țiglă metalică. Astăzi, există deja circa 100.000 de clădiri cu acoperiș original Lindab în toată țara, iar segmentul de țiglă metalică a ajuns să reprezinte 62% din totalul pieței de acoperișuri în volum și 57% în valoare[1].
Lindab România înseamnă astăzi: 89 de angajați; două unități de producție cu o capacitate de 5,5 de milioane metri liniari; o rețea puternică de distribuție formată din parteneri strategici în toată țara, dar și din agenți proprii Lindab; un portofoliu de 20.000 de articole, aflat în continuă dezvoltare și, nu în ultimul rând, un brand respectat, prima alegere a beneficiarilor care își doresc calitate și siguranța lucrului bine făcut. Conform unui sondaj realizat de companie, 97,5% dintre clienții Lindab ar recomanda și altora produsele și serviciile companiei.
Compania a evoluat organic de-a lungul timpului, câștigând pas cu pas încrederea profesioniștilor și a potențialilor clienți. În primii ani (1994-2001) s-au pus bazele business-ului, perioada fiind caracterizată de efort și învățare continuă. A urmat evoluția foarte bună din perioada de boom (2002-2008), după care criza economică a impus o strategie de reașezare și eficientizare (2009-2012). Începând din 2013, compania s-a concentrat pe recucerirea cotei de piață, diversificarea portofoliului de produse și dezvoltarea forței de vânzări. În cei 20 de ani s-au făcut investiții totale de 95,4 milioane de lei în tehnologie, instruire și pregătire, rețeaua de parteneri, promovare și proiecte de implicare socială.
”Fiind primul angajat al companiei și conducând de douăzeci de ani această organizație, vă pot spune că am trecut prin foarte multe etape. Indiferent de situație am ieșit câștigători prin atitudinea noastră, care se reflectă în tot ceea ce facem – seriozitate, respect pentru calitate, simț antreprenorial, curaj, ambiție, pasiune, spirit de echipă și dorință de învățare și îmbunătățire”, spune Andrei Sulyok, Director General Lindab România. ”De asemenea, acordăm o importanță foarte mare componentei de educare, la toate nivelurile – pregătirea propriilor angajați, a partenerilor, a forței de vânzări, a specialiștilor montatori și chiar a beneficiarilor finali, care trebuie să ia decizii legate de proiectele lor în cunoștință de cauză. Deși sunt multe oferte pe piață care promit avantajul ”ieftin și bun”, pentru oameni sunt din ce în ce mai importante calitatea și siguranța. Iar aici câștigăm clar teren!”, continuă Andrei Sulyok.
Pentru viitor, Lindab România ia în calcul dezvoltarea prin câțiva piloni importanți: consolidarea forței de vânzări (proiectul ”Agentul Lindab”, cu accent pe vânzarea consultativă), lansarea de noi produse și intensificarea exporturilor. De asemenea, vor continua eforturile de promovare și consolidare a brandului în România.
Dacă până acum organizația locală s-a concentrat cu precădere pe piața românească, pentru următorii ani se ia în considerare intensificarea activității de export, în mod special în țările vecine Bulgaria și Republica Moldova. În ceea ce privește diversificarea ofertei de produse, la finalul anului trecut Lindab a lansat pe piața locală ferestrele de mansarde Lindab LT, oferind astfel o soluție completă de acoperiș pentru proiectele de mansardare sau de renovare a spațiilor deja existente. Inițiativa s-a bucurat de succes, deschizând noi oportunități de dezvoltare pentru companie. De asemenea, Lindab a lansat recent un nou produs – sistemul accesibil de colectare și drenare a apelor pluviale Lindab Craft.
Pentru detalii accesați www.lindab.ro sau https://www.facebook.com/lindabromania.
Prezentă pe piața românească începând cu anul 1994, Lindab România dezvoltă, produce și promovează produse și soluții moderne pentru construcții civile și industriale și sisteme de ventilații pentru un climat interior îmbunătățit.Produsele se fabrică din oțel și sunt recunoscute pentru calitatea înaltă, ușurința în asamblare, eficiența energetică, impactul minim asupra mediului și, nu în ultimul rând, pentru serviciile ce le însoțesc și care aduc valoare adăugată clienților.
Lindab România este parte a concernului internațional Lindab Group, care dezvoltă, produce și promovează soluții moderne pentru construcții civile și industriale și sisteme ecologice de ventilații. Lindab Group are puncte de lucru în 31 de țări și un număr de 4.300 de angajați.
Pentru informații suplimentare, vă rugăm contactați Lindab România la 021.209.41.04, persoană de contact Camelia Dinică (camelia.dinica@lindab.ro; 0744.328.548) sau Free Communication la 021.207.47.40, persoană de contact Irina Pătru (irina.patru@freecomm.ro; 0752.111.725).
[1]Conform Neomar, Analysis of the Romanian Roofing Systems Market Romania 2014, March 2014