VEKA își consolidează poziția pe piața din România în 2014

26.01.2015

În anul 2014, VEKA România a înregistrat un trend pozitiv al vânzărilor, consolidându-și astfel poziția pe piața locală. Activitatea companiei a rămas constantă, iar cifrele de vânzări VEKA în România au cunoscut o ușoară creștere față de nivelul anului 2013, deși tendința generală a pieței locale de tâmplărie termoizolantă a fost una de scădere, cu un regres de aproximativ 5%.

VEKA este în România singurul furnizor de sisteme de profiluri extrudate exclusiv în clasa A de calitate conform normativului european EN 12608. În pofida tendințelor actuale de achiziție a prețului mai mic în detrimentul calității, VEKA a rămas consecventă în a produce exclusiv soluții de calitate superioară, aspect ce a contribuit semnificativ la rezultatele pozitive înregistrate de companie în anul 2014.

Exporturile de tâmplărie VEKA au crescut cu 30% în 2014

Beneficiind de recunoașterea internațională a brandului VEKA, producătorii parteneri din România au pătruns pe majoritatea piețelor europene într-un moment în care exporturile se diferențiază drept principală sursă de creștere în România. Oportunitatea majoră adusă de ultimele 12 luni este creșterea volumului de exporturi al partenerilor VEKA pe piețele tradiționale (Italia, Germania, Austria, Elveția, Belgia, Franța, Canada și SUA) și non-tradiționale precum zona nord-americană și Orientul Mijlociu. Astfel, exporturile de tâmplărie PVC realizate din profiluri VEKA, facilitate de companiile partenere din România, au cunoscut cea mai mare creștere din ultimii ani, de aproximativ 30%. Practic, în 2014, creșterea exporturilor de tâmplărie a contrabalansat scăderea abruptă a cererilor locale.

„Cea mai mare provocare a anului 2014 a rămas lipsa investițiilor, fie că vorbim despre proiecte noi sau despre reabilitări. Pe o piață aflată într-un ușor declin și încă dominată de modelul de achiziție a celui mai mic preț, VEKA a reușit în România să depășească nivelul anului 2013 și să-și consolideze volumul vânzărilor locale. Toate aceste rezultate ne dovedesc, o dată în plus, faptul că modelul de business VEKA este unul de succes și ne determină să rămânem în continuare la fel de încrezători în parcursul grupului VEKA în România.”, spune Gabriel Nicolaescu, Deputy General Manager VEKA România.

La fel ca întotdeauna, VEKA va continua să inoveze și în 2015, pentru a întâmpina viitoarele reglementări europene de izolare termică, în condiții de eficiență în producție, dar și cele mai exigente cerințe stilistice sau arhitecturale.

***

Despre VEKA

Fondată în anul 1969, ca urmare a preluării producătorului german Vekaplast, care la acea dată avea doar 8 angajați, VEKA a devenit, în 2011, lider mondial pe piața sistemelor de profiluri PVC-U pentru uși, ferestre și obloane, numărând astăzi mai mult de 3.600 de angajați și înregistrând vânzări de aproape 800 de milioane de euro în întreaga lume. Prezent pe 6 continente, grupul VEKA își desfășoară activitatea în 25 de locații la nivel mondial, operând 16 locații de producție.

VEKA ROMÂNIA, înființată în anul 2000, este deținută în totalitate de către VEKA AG Germania și are peste 30 de angajați, în prezent derulând afaceri cu peste 180 de parteneri în întreaga țară. Sistemele de profiluri PVC de la VEKA, furnizate exclusiv în clasa A de calitate, oferă clienților soluții individualizate din categoria premium, disponibile în peste 50 de nuanțe, precum și profiluri cu design specific, ce satisfac cele mai pretențioase cerințe estetice. Reciclabile în proporție de 100%, aceste sisteme oferă soluția ideală, atât din punct de vedere al izolării termice, al funcționalității, stabilității și ușurinței de întreținere, cât și în ceea ce privește durabilitatea și protecția mediului înconjurător. Fie că este vorba despre ferestre, uși, obloane sau rulouri, pentru o clădire nouă sau pentru o renovare, VEKA poate oferi soluția perfectă. www.veka.ro, www.fereastraveka.ro.