
Liceul de Arte „Nagy István” Miercurea Ciuc
Experiența directă în descoperirea patrimoniului arhitectural ascuns


Arhitectura școlii

Mai stăm, ne place aici!

Școlile mele: exuvii constănțene

Școala-școală și „școala vieții”

Modele spațiale

Palatul Copiilor

Liceul „Ana Șandor”

Zugrăvim sau facem o școală pe bune?
.TIF--17914-m.jpg)
Arhitectură înrădăcinată în comunitate

Liceul francez „Anna de Noailles” București

Early learning center

Poetica spațiului

După 13 ani Școala de Muzică și Arte, București

Două proiecte în oglindă

Școala Primară Concordia, Ploiești

Spații care ne cresc: despre arhitectura educațională și devenire

Școala Fundar Caminos

Școala ca loc de învățare

Arhitectura educațională ca fundament al viitorului

Școala și grădinița Varlaam Mitropolitul - în căutarea unei simbolistici a spațiului de învățământ

Școala Verde Rediu, Iași

Liceul de Arte „Nagy István” Miercurea Ciuc

Copilul, liant intre părinți și profesori. Profesorul, între predare și inspirație

Direcția Monumentelor Istorice ca școală națională de restaurare între anii 1952-1977
--18036-m.jpg)
Filip și Rașela Focșăneanu

Noi modelăm clădirile ... mai apoi spațiile ne modelează pe noi

Cine îi educă pe cei care locuiesc arhitectura?

Dimensiunea infinitului: arhitectura între fizic și virtual

Paradigma învățării și spațiul școlar

Casa Copilului