Modele spațiale

Metoda unei profesoare de arte plastice de formare a comportamentului orientat spre învățare folosind stimularea pozitivă

În acest articol, voi discuta despre ceea ce numesc obiceiuri spațiale: utilizarea tehnicilor de stimulare pozitivă pentru a comunica în mod intenționat într-un spațiu dat. Ceea ce urmează este experiența mea personală ca profesor într-o clasă. Articolul explică metodele pe care le-am folosit în atingerea scopului meu de a îmbunătăți comunicarea eficientă prin promovarea comportamentului orientat spre învățare, prin adoptarea unor stiluri de predare împreună cu obiceiuri legate de organizarea spațiului din clasă. Interesul meu pentru acest experiment a pornit de la experiența mea ca dresor de animale, tema lucrării mele de disertație de master despre comportamentul favorabil învățării și cei zece ani de experiență ca profesor într-un liceu de băieți din Anglia.

Imaginați-vă o clasă tradițională și veți vedea același lucru ca aproape toți oamenii de pe această planetă. Elevii stau cu fața spre un profesor care stă ferm poziționat în fața clasei. S-ar putea să vi se pară evide

Coperta revistei

Citiți continuarea in revista

Arhitectura 1-2/2025 (715-716)
Unde cresc oamenii mici