Noi modelăm clădirile ... mai apoi spațiile ne modelează pe noi
Arhitectura școlii
Mai stăm, ne place aici!
Școlile mele: exuvii constănțene
Școala-școală și „școala vieții”
Modele spațiale
Palatul Copiilor
Liceul „Ana Șandor”
Zugrăvim sau facem o școală pe bune?
Arhitectură înrădăcinată în comunitate
Liceul francez „Anna de Noailles” București
Early learning center
Poetica spațiului
După 13 ani Școala de Muzică și Arte, București
Două proiecte în oglindă
Școala Primară Concordia, Ploiești
Spații care ne cresc: despre arhitectura educațională și devenire
Școala Fundar Caminos
Școala ca loc de învățare
Arhitectura educațională ca fundament al viitorului
Școala și grădinița Varlaam Mitropolitul - în căutarea unei simbolistici a spațiului de învățământ
Școala Verde Rediu, Iași
Liceul de Arte „Nagy István” Miercurea Ciuc
Copilul, liant intre părinți și profesori. Profesorul, între predare și inspirație
Direcția Monumentelor Istorice ca școală națională de restaurare între anii 1952-1977
Filip și Rașela Focșăneanu
Noi modelăm clădirile ... mai apoi spațiile ne modelează pe noi
Cine îi educă pe cei care locuiesc arhitectura?
Dimensiunea infinitului: arhitectura între fizic și virtual
Paradigma învățării și spațiul școlar
Casa Copilului
Din frustrări spre noi realizări