Școala Fundar Caminos

Situată în Lomas de Zamora, în provincia Buenos Aires, această extindere a școlii pentru copii cu dizabilități este mult mai mult decât o extindere fizică — ea redefinește conceptul de spații educaționale. Încă de la început, proiectul a fost conceput ca un mediu incluziv, empatic și funcțional, care răspunde atât nevoilor pedagogice, cât și celor individuale ale elevilor. Extinderea urmărește să promoveze integrarea, învățarea și bunăstarea holistică, punând copiii în centrul fiecărei decizii arhitecturale.

Contextul urban și influența sa asupra proiectării

Cartierul Lomas de Zamora, o zonă periferică cu un trecut industrial acum în declin, oferă contextul urban pentru școală. Acest cartier, caracterizat prin densitate redusă și circulație limitată a vehiculelor, nu dispune de spații publice bine dezvoltate, subliniind importanța noului pavilion ca oază urbană. Proiectul își propune să creeze un spațiu care nu numai că satisface nevoile comunității școlare, dar și

Coperta revistei

Citiți continuarea in revista

Arhitectura 1-2/2025 (715-716)
Unde cresc oamenii mici