Spații care ne cresc: despre arhitectura educațională și devenire

INTRODUCERE

Acest articol reunește reflecțiile a două voci complementare din echipa Quadratum Architecture - un birou de arhitectură care și-a asumat, cu luciditate și angajament, rolul de a contribui la reinventarea spațiilor educaționale din România. Răspunsurile sunt oferite de Patricia Sturzoiu, arhitect, partener fondator și director creativ - a lucrat, încă de la primele sale proiecte, în zona arhitecturii educaționale. Printre proiectele reprezentative se numără Campusul educațional din Sectorul 4, nominalizat la Anuala și Bienala de Arhitectură, precum și Școala și Biserica Labirint - unul dintre cele mai recente proiecte finalizate, în care tema educației și cea a comunității se întâlnesc într-un ansamblu coerent.

Și de Ioana Dăescu, arhitect și manager de operațiuni - are la rândul său o experiență extinsă în proiecte educaționale, atât în intervenții de reabilitare a unor clădiri istorice, cât și în extinderi de amploar

Coperta revistei

Citiți continuarea in revista

Arhitectura 1-2/2025 (715-716)
Unde cresc oamenii mici