Tradiție, prestigiu și imagine
A vorbi despre tradiție, imagine, reputație într-o pagină de revistă e puțin glumeț.
Desigur, tradiția ne obligă. Se poate vorbi de tradiția colectivității de studenți în impunerea imaginii Școlii încă dinainte de 1989. Pentru că foarte multe dintre mișcările care au dus la crearea unui fond de tradiție începând din anii ’60 au avut ca motor colectivitatea de studenți mai aparte, specială, mai puțin doritoare să se încadreze într-o normă stabilită a vremii. Clubul A, Festivalul de muzică pop, Centrul de proiectare studențesc, schimbările în curricula universitară (care au fost generate de studenți pe baza unor analize validate de Senat și care au dus la schimbări radicale în câteva rânduri în programul de învățământ), relațiile internaționale care au început înainte de 1968-1969, primele excursii de studii în străinătate făcute de Școală, toate aceste inițiative au format o anumită tradiție. Au rămas ca tradiție a acestei școli și bineînțeles ca tradiție a mișcării studențești din vremea respectivă. Astăzi aceste preocupări ar fi cuprinse în noțiunea de activități antreprenoriale ale studenților.