“Back to the Future. Expoziție comemorativă arhitect Ion Popa”
Dosar tematic uauim
Curricula. Tradiție. Continuitate. Creștere
Dacă ar fi să proiectăm și să extrapolăm aceste cuvinte pline de însemnătate în spațiul mental și sentimental al fiecăruia, oare care ar fi rezonanța lor? Oare cum s-ar decoda emoțional pentru fiecare dintre noi? Oare cum am înțelege și simți fiecare dintre noi, în funcție de etapa prin care trecem, raportul nostru personal cu „Mincu”?
Pentru mine, fiecare dintre cuvinte are sensul și locul lui, ancorat alături de amintiri personale prețioase care formează devenirea și evoluția mea personală și profesională.
Curricula = CUNOAȘTERE
Tradiție = RĂDĂCINI
Continuitate = PERMANENȚĂ
Creștere = EVOLUȚIE
Arhitect Ion Popa (1944-1990) și perioada de pionierat a designului românesc
Bucureștiul mileniului trei imaginat în 1930
Am terminat Arhitectura
Învățământul de arhitectură în Principatele Române
Să cauți esența, nu să dai lovitura - prof. dr. arh. Romeo Belea
Spiritul unui loc și al unor oameni aparte
Echipa de dascăli 2020
Tradiție, prestigiu și imagine
Despre casa-universitate
Spații ale memoriei academice
Muzeul Școlii de Arhitectură
Despre oamenii Școlii
Fragmentar de istorie post ’89
Conceptul de „Școală nouă”
Ce înseamnă să fii rector în Universitatea „Ion Mincu”
Ipostaze reprezentative ale vieții de student
Diplomele de odinioară și cele din prezent
Evenimente marcante ale Școlii
Un concept unitar de dezvoltare a Studiilor Doctorale de Arhitectură și Urbanism
Școala de Arhitectură - între tradiție și inovație în spațiul construit românesc
Curricula. Tradiție. Continuitate. Creștere
Proiecte și competiții
10 motive pentru care să fii student la „Ion Mincu” vs. 10 motive pentru care să nu fii student la „Ion Mincu”
10 motive pentru care să fii dascăl la „Ion Mincu” vs. 10 motive pentru care să nu fii dascăl la „Ion Mincu”
Interiorul văzut în exterior. Câteva mărturii
Nevoia schimbării și a continuității
Fică (Ștefan Radu) Ionescu (1928-2020)
O universitate, trei facultăți